Servisní smlouva

 

Servisní smlouva je placená služba servisní podpory, která klientovi přináší zejména tyto výhody:

  • Zahájení servisního zásahu do 24hodin od nahlášení závady (incidentu)
  • Přednostní úprava systému a modulů na míru oproti klientům bez servisní smlouvy
  • SW profylaxe – údržba systému a modulů pomocí vzdálené správy
  • Poskytování průběžné aktualizace (update) všech softwarových modulů, které klient v minulosti zakoupil zdarma
  • Garance výhodné fixní ceny za dopravné a hodinové sazby servisního technika
  • Možnost služby Hot-line – řešení, pomoc s nastavením a jiné po telefonu bez prodlení
  • Přechod na vyšší verzi systému (upgrade) se slevou

Servisní smlouvu můžete uzavřít při pořízení systému nebo kdykoli v průběhu užívání, dokonce i po záruce.

V případě zájmu o tuto nadstandardní službu kontaktujte obchodní oddělení: obchod@id-karta.cz

Proč se rozhodnout právě pro nás?

  • přes 2 800 spokojených klientů
  • výhodné servisní smlouvy a zákaznická podpora
  • vývoj vlastního software s možností úpravy na míru
  • klientela s počtem 5 až 18 000 zaměstnanců
  • poskytování záručního i pozáručního servisu s okamžitou reakční dobou
  • výroba a vývoj vlastního, kvalitního a odolného hardware určeného do extrémních podmínek