Servisní smlouva
Servisní smlouva je placená služba servisní podpory, která klientovi přináší zejména tyto výhody:
- Zahájení servisního zásahu do 24hodin od nahlášení závady (incidentu)
- Přednostní úprava systému a modulů na míru oproti klientům bez servisní smlouvy
- SW profylaxe – údržba systému a modulů pomocí vzdálené správy
- Poskytování průběžné aktualizace (update) všech softwarových modulů, které klient v minulosti zakoupil zdarma
- Garance výhodné fixní ceny za dopravné a hodinové sazby servisního technika
- Možnost služby Hot-line – řešení, pomoc s nastavením a jiné po telefonu bez prodlení
- Přechod na vyšší verzi systému (upgrade) se slevou
Servisní smlouvu můžete uzavřít při pořízení systému nebo kdykoli v průběhu užívání, dokonce i po záruce.
V případě zájmu o tuto nadstandardní službu kontaktujte obchodní oddělení: obchod@id-karta.cz
Proč se rozhodnout právě pro nás?
- přes 2 800 spokojených klientů
- výhodné servisní smlouvy a zákaznická podpora
- vývoj vlastního software s možností úpravy na míru
- klientela s počtem 5 až 18 000 zaměstnanců
- poskytování záručního i pozáručního servisu s okamžitou reakční dobou
- výroba a vývoj vlastního, kvalitního a odolného hardware určeného do extrémních podmínek
Telefon