Obchůzkový systém Patrol
Definice obchůzkového systému Patrol
Jazykové mutace systému:
Samoinstalační balíček Patrol slouží k evidenci pochůzky pracovníků ostrahy, soukromým bezpečnostním složkám, případně jiných poskytovatelů služeb využívajících pravidelných obchůzek v areálu / objektu.
Vlastnosti systému Patrol:
- jednoduchá montáž, instalace a pracování v systému
- akustická i optická signalizace při kontrole v terénu
- přehledné a intuitivní zobrazení průchodu v software
- moderní vzhled
- minimální požadavky na údržbu
- export průchodů kontrolních bodů do PDF
- detailní nápověda
Samoinstalační balíček obsahuje:
- ruční čtečku
- identifikační disky
- programové vybavení
- adaptér s propojovacím kabelem USB
Identifikační disky
Jako identifikační médium se používají disky, které se umístí na kontrolní stanoviště. Disky jsou v areálu rozmístěny v klíčových bodech, které musí patrola obejít. Médium je velmi odolné, vhodné pro použití v interiéru ale i exteriéru.
Praxe
Pracovník dozorové patroly s mobilním snímačem obchází vytyčené teritorium. Ve stanoveném pořadí prochází takticky určené body, kde jsou identifikační disky umístěny. Přiložením snímače do blízkosti disku dojde k zaznamenání času a data identifikace. Úspěšná identifikace je snímačem potvrzena akusticky i opticky. Po dokončení obchůzky se snímač připojí přes rozhraní USB do PC s nainstalovaným programem (součást balíčku). Po přenosu dat jsou data v reálném čase k dispozici ke kontrole.
Programové vybavení
Jednoduchá a intuitivní instalace programu, přehledné a moderní grafické rozhraní s jednoduchou obsluhou. Průchody jsou vyobrazeny v přehledné tabulce, kterou je možné exportovat do formátu PDF. Součástí programu je i detailní nápověda.
- snímače i obslužný software sami vyvíjíme a vyrábíme
- používáme komponenty vyráběné přímo u nás v České republice
- mobilní snímač padnoucí do ruky
- jednoduchá a efektivní obsluha
- odolnost vůči venkovním podmínkám
- garance profesionálního záručního i pozáručního servisu
Proč se rozhodnout právě pro nás?
- více než 21 let zkušeností na trhu
- přes 2 800 spokojených klientů
- rozvinutá dealerská síť
- klientela s počtem 5 až 18 000 zaměstnanců
- největší městské, regionální a celostátní karetní projekty
- vývoj vlastního software s možností úpravy na míru
- výroba a vývoj vlastního, kvalitního a odolného hardware určeného do extrémních podmínek
- montáže, instalace a implementace dle individuálních potřeb klienta
- výhodné servisní smlouvy a zákaznická podpora
- poskytování záručního i pozáručního servisu s okamžitou reakční dobou
Hot-line
+420 553 797 111
Email
obchod@id-karta.cz